13.Januari.2010 - -

Nu har det ju tagit så lång tid sen sist jag skrev, Jul och det nya året har redan varit förbi och påbörjats!
Och med det nya året så hoppas jag på ännumera positiva händelser!

Har tyvärr slutat på 118100.se nu, nådde inte upp till målet som sattes upp. Hänger inte läpp för de nu, jobbet var egentligen inte min stil ändå.
Så har intriktat mig på att gå på GU. Ska gå Restaurang Managerprogrammet där.
Håll tummarna för mig!

Tjejen som jag skrev om tidigare och jag, blev inget där!
Och ingen större förlust heller, hon och jag är vänner.

Har hunnit bli förkyld nu också, men är på bättringsväg.

Veronica ber mig skriva i min blogg.... och va fan?! Jag kommer inte på något känns det som!

JO!!
Nathalie Hoffren bor ju i närheten!
Jag åkte ut till hennes fina, egna lägenhet. Hade velat ha eget just nu... Men de kommer för min del också!
Var där iallafall i typ
8-9 timmar och umgicks med henne. Vi satt och snacka om gamla goda tider, gamla goda bekanta till oss och vad som händer i våra liv idag.
Det var sjukt kul att träffa henne igen, efter många års lovande och fyllesnack om att fika dagen efter, men som aldrig blev av.
Och äntligen så träffades man... efter typ 3 år!

Och nu är det extreeem hjärnsläpp...
Kära läsare, jag överlåter lite till er nu.... VAD FAN SKA JAG SKRIVA OM!??!

 - " Du vet själv! "

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra Denniiponken! Fortsätt med skrivandet!

Jag skriver blev till dig, kanske inte så mkt ring ring men man vill håla sig uppdaterad om vad som sker för dig.

Miss you!



Skriv på skriv på :)



kram

2010-01-13 @ 14:05:11
URL: http://telluslovesluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0