12.Februari.2010 - -

Nu har man börjat komma på att man faktiskt har en Blogg!!

Det börjar vända sig för min del.
Börjar intensivkurs på Ma B ... och jag känner att jag MÅSTE klara av detta, för att komma in till
Restaurang Managerprogrammet på GU ( Göteborgs Universitet ).
Vägrar stanna hemma!!
Detta söker jag nu snart, den börjar ju i augusti nångång.

Fast det är ju februari nu, och hörde mig för igår på Ale Vikingagård...
Vilket troligtvis jag hamnar på igen, Bonnatös-GB och Diva-Dennis - reunited!!
Har verkligen saknat alla där borta, men ska dit nu på måndag!!!

Och nu snart, så är de Alla Hjärtans Dag...
22:a gången man är med om den dagen, och det är samma sak VARJE gång...
Man är singel när den dagen kommer....

Saknar alla i Öst...
Men tror jag snart kommer och hälsar på!! Snart så!!

Chao!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha! Jag har fastnat för en "gammal klassiker" som jag kände att jag måste sjunga för någon någon gång, typ karaoke. Och då tänkte.. fan.. undra om Denni vet någon karaoke-bar i Götet :D



Saknar dig hallÅ! Antingen får vi hitta en balans i vårt förhållande här.. du komma hit, jag åka dit osv.. måste ju hålla igång the conection! :D



Och alla hjärtans dag.. samma sak även om man är singel eller ej. Jag bojkottar det totalt :D



Vill att robin ska ge mig något för att han vill.. och för att han kanske hittar något och typ tänker på mig.. inte springa runt på stan och ha ångest över att han MÅSTE hitta något till ajja hjärtans dag.. så dont be sad baby!



:*

2010-02-15 @ 22:24:00
URL: http://telluslovesluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0