23. Sept. 09 - -

Just nu sitter jag och väntar på att Ladan ska prata färdigt med sin kusin i telefonen.
Ska nämligen fortsätta mitt projekt med att sätta in extenssions i Ladan.
Men när jag satt här, så kom jag tänka på allt jag har lämnat kvar borta i Norrköping...
....
Jag har lämnat min älskade Mamma, min älskade Syster, mormor och morfar och moster med kusiner.
Jag har lämnat mina vänner ... allihopa.
....
Jag inser nu att jag är VÄLDIGT ensam här i min lilla hörna, jag har absolut INGEN som känner mig, ingen som vet exakt hur jag kommer reagera om han/hon säger si eller så, eller vet om vad jag har gjort & inte gjort...  ja, någon som känner mig helt in och ut helt enkelt.
Och nu inser jag hur stark jag är, egentligen, som slänger mig ut till nått som jag verkligen inte hade någon aning om från början. Men har tagit mig tiden att lära känna folk här, och mig själv ännumera!
Vill bara också säga att jag saknar 2 personer just nu, utöver min familj & släkt...
Sara Kindahl & Jessica Svejd!
Saknar er, mina älskade vänner, sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: Jessica

aaah söt du är dennis.. saknar dig med massor, skit i d där göteborg o kom hem, u belong here!!! :P ha ha ha

2009-09-24 @ 16:27:46
URL: http://svejd.blogspot.com
Postat av: Veronica

uppdatera lite po!! :D

2009-10-13 @ 09:52:14
URL: http://telluslovesluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0