10 Sept. 09 - -

Nu har det blivit det som jag inte ville att det skulle bli, hon misstror mig som en vän...
Och jag har ingen aning om vad jag kan göra, eller säga, för det känns som om allt jag säger vänder hon till något negativt, och börjar gråta och blir ledsen och höjer rösten när det ända jag vill är att kunna ha en normal diskussion.
Tråkigt att hon blev så ledsen, besviken... eller vad hon nu blev....

Jaa...
Mikael vill dra ut ikväll... Han är så desperat så att han sa att han tillochmed skulle kunna klä ut sig till tjej, och leka min "tjej".
Han är verkligen idérik ibland!

Kommentarer
Postat av: verito

Hola papabear!



OYE! cambiaste numero para tu celular?! K XUXA?!?!



llamame! :)

Hugs.

2009-09-13 @ 20:34:30
URL: http://telluslovesluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0