29 Okt. 09 - -

Utdrag från min facebook ...

Y:
Vill egentligen inte skriva detta, men tyvärr så måste jag. Du har ändå rätt att veta...

På måndag ska jag göra abort, nångång under tiden vi var ihop så blev jag gravid. Jag vill egentligen behålla barnet, men vill inte kunna skylla brustna drömmar på det. Ett barn behöver så mycket, och att bli ensamstående mamma när man är 18 lockar inte mig, det skulle inte vara rätt att behålla det.

Vet inte vad du tycker och tänker när du ser detta, men en sak är säkert, inget kan få mig att ändra mig...
Som sagt, tyckte du borde få veta...

Dennis:
Va?
Hur är detta möjligt?
Du gjorde ju graviditetstestet och de visade negativ?
Vi var ju försiktiga och allt ju...

Gör aborten på måndag. Det vore elakt att behålla barnet, när föräldrarna inte ens kan kolla på varandra och prata... Plus att jag ser mig själv som för ung för att bli en förälder.
Y :
Tyvärr är inte ett test 100% tillförlitligt, men det gick bra, gjorde lite ont, men inte såpass så att man dog.
Skulle blivit en flicka, tänk om vi hade varit tillsammans och valt att behålla barnet, vi skulle fått en dotter... Men vissa drömmar är nog aldrig meningen att de ska gå i uppfyllelse.

Sen får jag nog påminna dig om att det är du som inte klarar av att prata med mig, du har gått förbi mig utan att säga ett ord två gånger...

Jag känner mig helt kass...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hey! Du är inte kass!!

Man är två till saker och ting och om ingen känner sig redo så är det inte mer än rätt..



du är jävligt bra!!

2009-11-03 @ 22:58:42
URL: http://telluslovesluna.blogspot.com
Postat av: Sara tanten

men gubben ta inte åt dig. man är 2 om allt och försök att se det positiva i det hela. Skulle kanske inte varit så himla bra om hon inte hade valt detta alternativ. Ring om du vill prata! Stor Kram!

2009-11-13 @ 10:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0