tiondemajtvåtusennio - -

Nu är man här igen efter ett par veckor, så fylls man av saker som ska skrivas som man normalt inte kommer på att göra annars...
Dåligt av mig tycker jag att jag inte lägger ner mera tid åt detta egentligen, ni som läser blir ju säkert besvikna varje gång när jag bara struntar i det i ett par veckor, och sen helt plötsligt bara slänger upp en massa som ni iallafall inte orkar läsa.

Praktiken kommer ge mig sommarjobb!!
Dom är så nöjda med mig och nu denna vecka som kommer är ju min sista vecka som jag ska vara där.
Så mina chefer hade ringt till min kontaktperson i "AME" utan min vetskap, och bett henne om att låta mig vara kvar som praktikant tills sommartiderna börjar.
Så vi får se vad som händer, är nästan säker på att det kommer gå bra, men måste ju dit imorrn  för att lämna in papper på FK.
Diego är fortfarande vaken, så tänker sluta så att han kan få ligga hos mig och mysa!

CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0