Killsnack @ MSN - -

Jag och Jonte snackar på msn om torsdagen på Otten :
VARNING! VULGÄRT SPRÅK I DENNA TEXTEN KAN FÖREKOMMA!

D ; Svenne-Banan! säger:
fan alltså, de var en dyngsöt tjej då på otten...

Jonte säger:

de va många sånna tjejer

D ; Svenne-Banan! säger:

HAHAHA, det är ju sant!

men just den här tjejen ...

hon stod och dansade brevé dig... tror inte du minns henne... men hon stod och kolla på mig hela tiden... fast de konstiga var att hon dansa med en annan kille, men hon ville gå till mig... och vet du vad hon gjorde när hon skulle gå förbi mig?

hon tog med ena handen på röven, och den andra på min kuk!

Jonte säger:

FY FAN!!

borde skallat henne

D ; Svenne-Banan! säger:

jag ville kidnappa henne från dansgolvet, in i toan och ta henne på toan!

vad skalla!!?!

* vadå

Jonte säger:

en panna i 80km/t rakt i hennes panna xD

km/h*

D ; Svenne-Banan! säger:

med de andra huvudet kanske, fast de kallas för att " olla "

HAHAHAHAHA!

Jonte säger:

eller olla va bättre

STENHÅRT!

D ; Svenne-Banan! säger:

eller hur!?! HAHAHAHAHAH!


Kommentarer
Postat av: ina-bina

Det är alltså SÅ killar tänker??? ;)

2009-06-14 @ 00:23:39
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0