tjugofemteapriltvåtusennio - -

Dagen igår var helt underbar!
Praktiken trivs jag i som bara den, och igår fick vi besök av Ladans närmaste vän, Jeanette, med henne kom hennes kille George från Australien.
George snackar EXAKT som Crocodile Dundee, så det blev en engelsktalande kväll, oavsett tillstånd.
Kan väl kanske tilläga att jag mådde DYNGBRA först, men tydligen så hade de skett ett missöde i min säng, så tvingades byta rum och sov i bror mins rum istället.
Missödet hade jag inget minne av, men vartefter när Pappa berättade så började jag komma ihåg...
PINSAMT ELLER VAD!?!

Sjukt trevligt och kul var det iallafall....
Och idag mår man som man förtjänar kanske, men jag tycker egentligen inte att jag gör de.

Aja, ska ner och sola, va fan det är VARMT UTE!!!
KHEILI NAJS!

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0