tjugoandraapriltvåtusennio - -

Hallå alla läsare!

Idag så kan jag lova att man känner av gårdagens promenix till Caféet på 1 timma & 20 minuter...
Från rumpan och ner nästan till knävecken så är jag stenhård!
Och ryggen känner jag har varit på benen rätt mycket. Tyvärr så är det en nackdel med att vara lång.

Idag på Caféet så hann man inte med så mycket.
Jag gjorde i princip två marängsatser och sen var det möte i princip resten av dagen.
Och under dessa möten så pratades de om allt som komma skall, och de som kanske är mest intressant just nu är ju marknaden, den 2:a och 3:de Maj, då det tydligen kommer sammanlagt ca. 230 vikingar från alla håll och kanter, även några från Norge, till oss för att stå med tält och deltaga i denna marknad.
Det jag ska göra under marknaden har jag inte fått förklarat för mig än, men antar att de kommer mer information om det nästa vecka. Sen så pratades de om kommande sommar, om miljön och hur de kan förbättra vissa grejer runt om, hur ekonomin har gått och lite trivsel frågor...
Under detta möte så har jag inte sagt ett knyst tills vi kom in i just trivselfrågan... där jag erkände att jag inte kunde yttra mig så värst mycket om rutiner och olika saker kring arbetet så mycket då jag är ny, men att jag tyckte att stället är bra och att jag trivs och hoppas innerligt att de trivs med mig, och de svarade direkt med nöjda miner allihop och sa att de gjorde de.
Sen så slutade jag för dagen och åkte hem med "Hövdingen" - min platschef/anvarig.

Ringde för att kolla om min remiss försvunnit... och det har den tydligen... Blir så förbannad!
Man ska tydligen vara döende för att folk ska reagera!

Är så grymt trött, skulle kunna somna nu! Så pass är det!

Tills nästa gång, för jag kommer inte på nått mer att skriva nu!
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0